Kategóriák

A. MÉDIATERMÉKEK DÍZÁJNJA


I. WEB


1. Információs oldalak

2. Promóciós oldalak

3. Kereskedelmi / szolgáltató oldalak

4. Webes alkalmazások

5. Elektronikus hírlevelek

6. Infografika / infovideó

 

II. MOBILFELÜLETEK

 


1. Mobilalkalmazások - Információ, tájékoztatás, szórakoztatás

2. Mobilalkalmazások - Promóció

3. Mobilalkalmazások - Kereskedelem / szolgáltatás

 

III. TELEVÍZIÓ


1. Televíziós produkciók

2. Főcím

3. Vizuális és hangeffektek, animációk

4. Stúdióberendezés / díszlet

5. Műsorbeharangozók

 

IV. PRINTANYAGOK


1. Újságok / folyóiratok

2. Magazinok

3. Különkiadványok

4. Márkamagazinok / céges kiadványok / katalógusok

5. Könyvek

6. Címlap / borító

7. Infografika

8. Innovatív tipográfiai vagy nyomdai megoldások

9. Prospektusok / szórólapok / poszterek / dm

 

V. MÉDIA PORTFÓLIÓ

A versenyre termékportfóliókkal is lehet nevezni, azaz egy-egy termék több felületen való megjelenésével is. Ebben az esetben a zsűri a beküldött munkákat egységként vizsgálja, azaz azt nézi, mennyire egységes a megjelenés, a design a különböző felületeken. 

 


ÚJ KATEGÓRIA!
B. MÁRKÁZOTT TARTALOM / TERMÉKELHELYEZÉS

Különböző médiafelületeken megvalósult contentmarketing megoldásokat várunk, ahol különösen fontos szerepet kapott a vizuális megvalósítás.

Contentmarketing:

Minden olyan megoldás, amely egy hirdetői/megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldásba csomagolva kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. A contentmarketing-megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.

Fontos, hogy az értékelés során nem a kampány tartalmát vesszük figyelembe, hanem azt, hogy a szóban forgó hirdetési megoldás dizájnja, kialakítása mennyire illeszkedik az adott médiafelület sajátosságaihoz, az adott médiatermék általános koncepciójába.

 Alkategóriák:

1. Web

2. Mobil

3. Televízió

4. Print

 


A versenykiírás nyomtatható verziója itt tölthető le.