AZ ÉRTÉKELÉS SZEMPONTJAI


Web

Az elbírálás az adott weboldal / webes alkalmazás / hírlevél / infografika layoutjának egésze, a tördelés, tipográfia, képszerkesztés és egyéb vizuális megoldások összességének elemzésével történik, annak figyelembe vételével, hogy a vizuális kialakítás mennyire támogatja a tartalom befogadását. Fontos szempont, hogy a dizájn mennyire van összhangban az adott felület koncepciójával, céljával. A zsűri a weboldal mobilfelületen való megjelenését is értékeli.

Mobilfelületek

Az elbírálás a mobilfelületre optimalizált weboldalak / mobilalkalmazások layoutjának egésze, a tördelés, tipográfia, képszerkesztés és egyéb vizuális megoldások összességének elemzésével történik, annak figyelembe vételével, hogy a vizuális kialakítás mennyire felhasználóbarát, mennyire támogatja a tartalom befogadását. Fontos szempont, hogy a dizájn mennyire van összhangban az adott felület koncepciójával, céljával.

Televízió

Televíziós produkciók: Az elbírálás az adott televíziós produkció során alkalmazott vizuális elemek (főcím, vizuális és hangeffektek, animációk, stúdióberendezés) összességének elemzésével történik. Fontos szempont, hogy a vizuális elemek mennyire vannak összhangban a műsor koncepciójával, céljával.

Televíziós műsorarculati elemek (főcím, vizuális és hangeffektek, animációk, stúdióberendezés, műsorbeharangozó):

Az értékelés fókuszában az egyes műsorarculati elemek vizuális és technikai megvalósítása, illetve az adott elem által keltett összhatás áll. Fontos szempont, hogy a produkció egészét tekintve mennyire releváns az adott műsorarculati elem.

Print

Kiadványok (újságok, magazinok, külön kiadványok, márkamagazinok, könyvek, prospektusok, szórólapok, dm, poszter):

Az elbírálás az adott kiadvány layoutjának egésze, a tördelés, a képszerkesztés és egyéb vizuális megoldások összességének elemzésével történik, annak figyelembe vételével, hogy a vizuális kialakítás mennyire támogatja a tartalom befogadását. Fontos szempont, hogy a dizájn mennyire van összhangban az adott kiadvány koncepciójával, céljával.

Kiadványelemek (címlap / borító, tipográfiai nyomdai megoldások, infografika):

Az értékelés fókuszában az egyes kiadványokban megjelenő elemek vizuális és technikai megvalósítása, illetve az adott elem által keltett összhatás áll. Fontos szempont, hogy a kiadvány egészét tekintve mennyire releváns az adott kiadványelem.

Média portfólió (Web, Mobil és / vagy Print)

Az elbírálás az adott termék különböző felületeken megjelenő layoutjának egésze, a tördelés, a képszerkesztés és egyéb vizuális megoldások összességének elemzésével történik, annak figyelembe vételével, hogy a vizuális kialakítás mennyire illeszkedik az adott felülethez, illetve a dizájn mennyire egységes a különböző felületeken. Emellett fontos szempont, hogy a vizuális kialakítás mennyire felhasználóbarát, mennyire támogatja a tartalom befogadását.

Márkázott tartalom / Termékelhelyezés

Az elbírálás során az adott tartalomalapú marketingmegoldás dizájnjára fókuszálunk. Fontos szempont, hogy a megoldás kialakítása mennyire illeszkedik az adott médiafelület sajátosságaihoz és az adott médiatermék általános koncepciójába.